Gadiss Sepet
sekolah ? rinduu kot :/
Saturday 18 February 2012 | 09:17 | 0 ♥ Sweet Candy
HAI KITE RINDU NAK SEKOLAH LAA . HIHI <3
hmm seriously rinduu gila kot nak sekolah . betul laa orang cakap . time sekolah nikmati laa
betul betul sebab nanti time habes sekolah kita akan merinduinya * tudia apa aku merapu ney*





                                                      wey rindu k rindu . rindu nak mcm ney ....




                                                        time aku tengah hapy . hmmm




                                  time aku tengah gilaa kem . hoho . tak matured lagi k ! form 3 neh :p





                          okay ney time study smggu nak spm with exexexexex. haha . double "ex" k !
                          saja aku buat kecik pic neh sbb meluat . tapi ney laa kenangan time sekolah .
                          ada jugak dari takda langsung kan . HAHA . kau taksuka aku letak neh ?
                           err punya pasal laa sebab aku punya blog . sikit tak kisah k . hihi <3



okay aku rinduu sangat sangat dengan semua tuu . hmm if boleh putar dan terus putar masa tu balik , nak sangat aku sampai dekat time aku still sekolah lagi k .. * merapu
hmm hmm . time sekolah laa aku kenal yg mana kawan , yg mana lawan . ada kenangan manis ada yg jugak
yang masam nyaa . . haha . yang paling tak tahan sekali time aku kena pulau sbb mulut puaka !! hoho . hanya tuhan saja yg tau situasi aku time tu cemana . haaa time tu jugak laa kita nak tau yg mana sahabat yg mana msuh !! okay kena pulau jup saja k . err lepas tu aku banyak belajar dari kesilapan . kena engat orang yg paling baik dengan kita sebenarnya merupa dalang disebalik semua masalah kita . so hati2 laa nak cari kawan

hee act aku rinduu sesangat nak :
* nak cari pasal then menggila dgn kawan kawan .
* nak gossip . haha
* nak tido dalam clas time sejarah n agama . fuh nikmatnyaa :p
* nak makan dalam class . heheww
* nak bt baik dengan cikgu
* nak berbahas dengan cikgu
* nak main hoki :(
* rinduu nak kongsi ilmu dalam phne * teringat :p
   n papa jala . rinduu kot weiii . imiss that moment . hihi

#lepasny aku mybe masok form6 . aummm . but tktau sekolah mana lagi . rsult pun blum kuaqq .
 HAHA . bubye demok love stalker <3

♥ Disclaimer ♥

 I'm Nurul Azhani Che Zaim. Call me Hany or pooh.Eighteen.Currently at Jitra,Kedah right now.I'm single.

♥ Tagboard ♥

Song Hera

♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Hany