Gadiss Sepet
saya budak baru belajar
Wednesday 8 February 2012 | 09:33 | 0 ♥ Sweet Candy



Hai hai haloww ? test test ^^ haha act aku baru buat blog k . aku baru sangat nak berjinak dalam dunia blogging neh . heheww . ney pun sebab minah cikitot suruh aku buat . sebab apa ? sebab aku selalu cerita prob aku dekat dea . mybe dea malas nak dengaq prob aku kan so dea cadangkan aku buat blog ! hahaha :p dea tuu mcm adik aku okay tp belagak mcm kak aku dah . haha . comolot sikit muah kt hg enaa <3






HAAAAA ! dea ney atira natasya . dea ney laa dok design aku punya blog . maklumlah budak baru belajaq mana tau apa . hahaha . dea terang satu satu kat aku . lagi tak paham lagi tu dea terang . mmpuih gak dapat kawan cm aku kan sebab lambat pickup ! hehe ..



kkk dah pasal ney , act banyak lagi aku nak cita tau psal teeetttttt . dea lah penyabab aku nak buat blog n aku sayang dea sangat sangat n sampai bila bila okay . hmm bye nunytess semua :p




♥ Disclaimer ♥

 I'm Nurul Azhani Che Zaim. Call me Hany or pooh.Eighteen.Currently at Jitra,Kedah right now.I'm single.

♥ Tagboard ♥

Song Hera

♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Hany