Gadiss Sepet
let bygone be bygone :'(
Friday 10 February 2012 | 12:29 | 0 ♥ Sweet Candy
Hye , seriusly aku tak bole tido gila malam ney ! my hearts was drops bila aku tengok wall sorang minah ney . yaa allah aku rasa mcm nak mati jaa . lemah longlai jaa hidup aku weii . aku rasa kosong ! n secara tetiba my tears going down on my face . ya allah dugaan apa plak dea bagi neh :'(
aku tengok post ex aku dekat wall dea . yes ! thats true . memang betul sangat laa firasat aku selama neh yg dea dah ada orang lain . cepatnya dea bertukar perempuan . hmm hmm aku terasa gila kot sebab aku still syg dea . baru sekarang aku tau perasaan orng kecewa terok weii ! even aku dengan dea dah tkda papa but im still can't accept that . aku betul betul sayang dea kot . aku nak dea tapi aku tak nak couple just nak kasih sayang dari dea jaa . i just want someone love me !! tuu jaa aku nak !! but dah jadi mcm ney ..... hmm my life must go on without him ! tak kan aku nak jadi bodoh lagi p syg dekat dea kan kan ? let bygone be bygone ! come on babeh ! hg kena kuat . hehe

Act aku jadi macam ney bersebab k . mybe sebab apa yg kita buat dekat orang akan patah balik dekat kita . hmm hmm before aku couple dgn ex aku err aku okay aku mention dea M aku ada couple dengan membe dea jugak aku mention A . hmm aku dea kenal dari sekolah rendah k . err baik kot depa dua neh . dah mcm twins . ramai yg tak tau yg aku couple dgn dea sebab dea ada gf k ! harharharr .* kejam kan aku main scndal ng bf orang *hmm 3 bulan kot aku couple dengan dea start bulan 678 n bulan 9 baru aku knal M . then aku tinggal dea macam tu jaa . malam tu aku call dea aku ckp " sory bb dah couple dgn kawan baik b " # cuba hmpa byg kalau hmpa dok tempat dea hmpa rasa apa . sedangkan dea syg aku 90 % daripada gf dea #. hmm dea diam jaa . sebab dea bukan jenis nak sedeh k . if aku mention full name dea comfirm hmpa kenal ! dea jenis perangai gila gila n tk penah nk tension pasal awek . lepas pada tu km daa tk contact .. aku paham apa dea rasa weii * menyesal

Hmmm but baru baru ney aku cari dea balik , aku contact dea , err aku text dea dulu . ya allah tkot gila nak text dea . hmm hmm 1st aku text dea then dea balas . aku mengadu mcm mcm laa pasal aku then dea mention err tak mcg dgn M ? *okay kt situ aku panas balik .* hmm aku balas km dah clash dah kot ,knapa ? err start pada tuu angin dea makin tak elok . aku sentap bila dea cakap " keja dea jaa yg dok jaga hati orang tp apa orng bg balek ? sakit hati adala .. pa yg tk kena tktau laa masing masing pikiaq hal sendiri , sekali sekala tak boleh ka pkiaq hal orng sama " ya allah sentap gila kot time tuu . neahhh ! rasa besalah yaa amat sangat wey ! hmm aku cakap sory n mcm mcm dah dekat dea but dea bt derk jaa . still dengan life dea . dea cakap kt aku benda lepas so bt tktau jaa . tk kan dea nak gadoh ng membe sebab perempuan kwan baik plak tu so sebab tu dulu dea lepaskan aku . huh ! rasa tenang jaa bila dea cakap mcm tuu . 

Lepas pada tu km still text mcm biasa . tapi kali neh aku dah tknak kacau hubungan orng . cukup laa apa aku buat dekat orang then jadi dekat aku
*untuk M aku doakan hg bahagia dengan dea . n please be matured person dan jangan sesekali permain perasaan orang . hg selalu nasihat aku nak bt sumthing pkir dlu but hg ? hmm ..................
* jangan jadi buaya sangat !
btaw , orang nak knal hg , orng akan cari aku n tnya aku hg mcm mana . dua orang dah tanya so pandai pandai hg lah :')
* thanks to faten nazyrah also aina najihah sbb tgh mlm sanggup dengaq prob aku woi . haahaa :p



#im a strong gurl , even when i have tears going down my face . I always manage to say those two words - im fine - :
hehewww iloveyou babehh <3


♥ Disclaimer ♥

 I'm Nurul Azhani Che Zaim. Call me Hany or pooh.Eighteen.Currently at Jitra,Kedah right now.I'm single.

♥ Tagboard ♥

Song Hera

♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Hany